неделя, 24 януари 2010 г.

Просто неделя, време за почивка

Беше една от онези недели, в които не ти се захваща с никаква работа :) Все пак обаче не исках да легна и да бездействам. Докато пиех сутрешното си кафенце реших да направя няколко снимки на синигерите, които се хранят на хранилка в двора.



След това, реших, че най-доброто, което можех да направя беше да си взема бинокъла и да се разходя до близкия парк в с. Рударци. Това беше едно от най-добрите решения, които съм взимал напоследък :P За около час успях да видя 20 вида птици. По-интересните от тях бяха два беловежди дрозда, над 30 планински чинки, малки пъстри кълвачи и точно когато си мислех, че съм видял всичко се появи и една сива сврачка. Вид, който е привързан към откритите пространства и не е много обичайно да се види насред село. Списък с останалите видове може да видите на сайта "По следите на птиците"



Кучето ми също бе доволно от разходката :) Горката няма щастието да бъде разхождана често, но затова пък тича по цял ден на двора.



Понеже бях да вълна птици реших след разходката да допълня блаженството на неделята и да си сготвя едно пиленце с картофки ;) ... ммм
Май отдавна не съм имал такава неделя ;) В забързаното ежедневие съм забравил да обръщам внимание на малките неща наоколо ;)
Д.

Няма коментари:

Публикуване на коментар